Ми раді Вам повідомити, що тепер у нас в офісі ви можете оформити електронний цифровий підпис АЦСК «Україна»
Електронний цифровий підпис необхідний всім суб'єктам підприємницької діяльності без винятку:
- для подачі звітності в електронномі вигляді;
- для прийняття участі в електронних торгах;
- для обміну первинними документами (податковими накладними, актами виконаних робіт, видатковими накладними, рахунками, договорами) в електронному вигляді між підприємства і державними структурами;
- для економії ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві;
Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правомочної особи і печаткою.
Використання ЕЦП АЦСК «Україна» дозволяє користуватись програмним забезпеченням Медок і СОТА.
Для отримання ЕЦП Вам необхідно:
- Сплатити рахунок за видачу Електронно цифрового підписа.
- Сформувати за допомогою програми «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
- Заповнити та підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг ЕЦП.
- Приїхати до нас в офіс з необхідними документами або замовити виїзд нашого фахівця до Вашого офісу.
ПРАЙС-ЛИСТ | ||
---|---|---|
Комплект документів для юридичної особи | Комплект документов для фізичної особи підприємця | Комплект докуметов для фізичної особи |