Електронно цифровий підпис

Ми раді Вам повідомити, що тепер у нас в офісі ви можете оформити електронний цифровий підпис АЦСК «Україна»

Електронний цифровий підпис необхідний всім суб'єктам підприємницької діяльності без винятку:

  • для подачі звітності в електронномі вигляді;
  • для прийняття участі в електронних торгах;
  • для обміну первинними документами (податковими накладними, актами виконаних робіт, видатковими накладними, рахунками, договорами) в електронному вигляді між підприємства і державними структурами;
  • для економії ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємстві;

Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правомочної особи і печаткою.

Використання ЕЦП АЦСК «Україна» дозволяє користуватись програмним забезпеченням Медок і СОТА.

Для отримання ЕЦП Вам необхідно:

  • Сплатити рахунок за видачу Електронно цифрового підписа.
  • Сформувати за допомогою програми «M.E.Doc» заявку на отримання сертифіката відкритого ключа: згенерувати особистий ключ і картку реєстрації електронної заявки на посилений сертифікат підписувача ЕЦП.
  • Заповнити та підписати в одному екземплярі Картку приєднання до договору про надання послуг ЕЦП.
  • Приїхати до нас в офіс з необхідними документами або замовити виїзд нашого фахівця до Вашого офісу.
ПРАЙС-ЛИСТ
Комплект документів для юридичної особи Комплект документов для фізичної особи підприємця Комплект докуметов для фізичної особи