Реєстрація касового апарату (РРО)

Касовий апарат служить реєстратором розрахункових операцій, який забезпечує попереднє програмування цін і назв товару, їх кількості та друкування звітних документів. Використовується у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг з моменту відкриття ТОВ.

Звертаємо вашу увагу!!!

Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій формі, зобов’язані проводити дані розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій.

Згідно ЗУ № 71-VII, від 28.12.2014 року «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» передбачено обов’язкове застосування РРО:

  • Фізичні особи-підприємці 3 групи – з 1 липня 2015 року;
  • Фізичні особи-підприємці 2 групи – з 1 січня 2016 року;
  • Юридичні особи (які надають послуги) – з 1 липня 2015 року.
  • Проте, фізичні особи-підприємці, 2 та 3 групи, які з 01 січня 2015 року до 30 червня 2015 року почали використовувати РРО, до 01 січня 2017 року звільняються від проведення перевірок з питань дотримання порядку застосування РРО. Дізнайтесь як зареєструвати ФОП

    Для того щоб провести реєстрацію касового апарату нам потрібно надати такий пакет документів:

  • Оригінал виписки з ЄДР;
  • Оригінал довідки ЄДРПОУ(статистика), або копія паспорта для ФОП;
  • Копія документу на право володіння касовим апаратом;
  • Копія договору сервісного обслуговування касового апарата;
  • Техпаспорт касового апарату;
  • Журнал обліку і виклику технічного спеціаліста;
  • Договір оренди або свідоцтво власності на нежиле приміщення в якому буде розміщений касовий апарат;
  • Книга обліку розрахункових операцій;
  • Довідка про опломбування і акт про введення в експлуатацію (видає сервісний центр);
  • Ми в свою чергу (входить у вартість послуг):

  • Надаємо консультацію та інформуємо своїх клієнтів з приводу реєстрації;
  • Готуємо пакет документів;
  • Отримуємо довідку про резервування фіскального номера для РРО.
  • Отримуємо реєстраційне посвідчення на РРО.
  • Вартість послуги: 800,00 грн.

    Термін проведення реєстрації: 5 робочих днів.