Реєстрація прав власності на об'єкти нерухомості

У разі придбання, дарування, отримання у спадок житлової та нежитлової нерухомості Вам обов'язково необхідно зареєструвати за собою право власності на нерухомість в Реєстраційній службі Головного управління юстиції у м. Києві.

Наша компанія здійснює швидкий і якісний супровід, перереєстрацію права власності в Реєстраційній службі Головного управління юстиції у м. Києві.

Необхідні документи та інформація:

Для юридичних осіб:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру;
  • копія довідки з органів статистики;
  • оригінал і нотаріальна копія правовстановлюючого документа - договір купівлі-продажу, міни, дарування, свідоцтво про право власності;
  • оригінал технічного паспорта на приміщення;
  • оригінал і нотаріальна копія акта здачі-прийому приміщення;
  • оригінал і нотаріально засвідчена копія заяви від продавця про те, що він не має претензій до покупця, якщо це не передбачено в самому договорі;
  • заяву - готується нашими фахівцями;
  • довіреність.

Для фізичних осіб:

  • оригінал і нотаріальна копія правовстановлюючого документа - договір купівлі-продажу, міни, дарування, свідоцтво про право власності, свідоцтво про право спадщини і т. п.;
  • витяг з реєстру про реєстрацію угоди;
  • копія паспорта та ідентифікаційного коду особи, нового власника приміщення;
  • оригінал і нотаріальна копія довіреності.

Якщо покупкою є житлове приміщення, то додатково необхідно надати копії паспортів та ідентифікаційних кодів всіх власників приміщення або осіб, які прописані за даною адресою, якщо такі є.

Звернувшись до фахівців нашої компанії, Ви економите свій час і отримуєте бездоганне надання потрібних Вам послуг. Для замовлення - зв'яжіться з нашим консультантом.

Терміни і вартість послуг:

Нежитловий фонд - 10 робочих днів - 2000 грн.

Житловий фонд - 5 робочих днів - 1000 грн.