Реєстрація ОСББ (Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку)

Вимоги до реєстрації Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі по тексту - ОСББ) в Україні регулюється Законом «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» № 2866-ІІІ від 29 листопада 2001 р.

ОСББ – юридична особа, створена власниками квартир та/або нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання спільного майна.

Наша компанія надає послуги з реєстрації ОСББ. Фахівці допоможуть Вам підготувати документи та провести всі необхідні дії для реєстрації у відповідних державних органах згідно з чинним законодавством.

Державна реєстрація ОСББ проводиться в такій послідовності:

  • Створення ініціативної групи.
  • Проведення установчих зборів співвласників ОСББ.
  • Державна реєстрація ОСББ в Департаменті державної реєстрації.
  • Постановка на облік в ДФС та ПФУ.
  • Внесення ОСББ в реєстр неприбуткових організації.

Для здійснення реєстрації ОСББ необхідне надання наступних документів та інформації:

  1. Рішення ініціативної групи – при необхідності готується нашими спеціалістами.
  2. Протокол установчих зборів - при необхідності готується нашими спеціалістами
  3. Інформація про співвласників:
    • копії паспортів та ідентифікаційних номерів;
    • інформація про загальну площу квартири або нежитлового приміщення кожного з співвласників;
    • інформація про загальну площу всіх квартир або нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку.
  4. Копії паспортів и идентифікаційнних номерів членів Правління;
  5. Юридична адреса.
  6. Контактна інформація.

Терміни надання послуг:

з моменту отримання всіх необхідних документів – 1 місяць

Вартість послуг:

від 3000 грн.