Програма «M.E.DOC»

Програма «M.E.DOC» — програмний комплекс, який дозволяє подавати електронну звітність та обмінюватися первинними документами в електронному вигляді з Вашими партнерами.

Придбавши програму «M.E.DOC» Ви миттєво зможете:

  • Оформляти, підписувати, реєструвати і обмінюватися первинними документами (податковими накладними, договорами, актами, рахунками) з Вашими партнерами в електронному вигляді;
  • Оперативно отримувати квитанції у відповідь;

Бухгалтерська програма «M.E.DOC» допоможе заощадити ваш час та сили.

Користуючись програмою «M.E.DOC» Ви зможете подати електронну звітність в усі Державні органи:

  • Державну фіскальну службу;
  • Державну службу статистики;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний центр зайнятості;
  • ФСС з ТВП

Документи, які Ви створили в програмі «M.E.DOC» і підписали електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р. І «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003 р.). Програма «M.E.DOC» забезпечує захищений та абсолютно легальний, юридично значущий документообіг.

Агенція Антикризових Рішень пропонує придбати програму «M.E.DOC» в м. Київ, а також функціональні модулі до неї, які допоможуть Вам не лише швидко сформувати та здавати звітність, а й обмінюватися з Вашими партнерами важливими документами. Отримати детальну консультацію з приводу цього питання можна у наших спеціалістів.

Оптимізуйте свою роботу, завантажте програму «M.E.DOC» на нашому сайті. Більше інформації можна дізнатись за вказаними номерами.