Програма «M.E.DOC»

Програма «M.E.DOC» - програмний комплекс, який дозволяє подавати електронну звітність та обмінюватися первинними документами в електронному вигляді з Вашими партнерами

Купивши програму «M.E.DOC» Ви миттєво зможете:

  • Оформляти, підписувати, реєструвати і обмінюватися первинними документами (податковими накладними, договорами, актами, рахунками) з Вашими Партнерами в електронному вигляді;
  • Оперативно отримувати квитанції у відповідь;

Користуючись програмою «M.E.DOC» Ви зможете подати електронну звітність в усі Державні органи:

  • Державну фіскальну службу;
  • Державну службу статистики;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державний центр зайнятості;
  • ФСС з ТВП

Документи, які Ви створили в програмі «MEDOC» і підписали електронним цифровим підписом, є оригіналами документів (Закони України «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV від 22.05.2003 р. І «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851- IV від 22.05.2003 р.).