Реєстрація громадських організацій

Вартість і терміни реєстрації громадської організації Києві

Реєстрація місцевої громадської організації

Вартість / грн. Термін / робочих днів
3500до 30

Питання реєстрації громадських організацій в Україні регулюється Законом «Про громадські об'єднання» № 4572-VI від 22 березня 2012 р.

Громадська організація - недержавне добровільне об ’ єднання громадян для задоволення та захисту спільних цілей та інтересів. Така організація займається некомерційній сфері діяльності, її основною метою не може бути отримання прибутку. При цьому таке об'єднання може мати своє майно і власні кошти.

Всі громадські організації класифікуються за територіальним статусом на місцеві і всеукраїнські.

  • до місцевих відносяться організації, діяльність яких поширюється на територію відповідного регіону;
  • до всеукраїнських організацій належать організації, діяльність яких поширюється на територію всієї України, і мають зареєстровані місцеві осередки у більшості її областей;

Наша компанія надає послуги з реєстрації громадських організацій незалежно від їх статусу. Фахівці допо можуть Вам підготувати документи та провести всі необхідні дії для реєстрації у відповідних державних органах згідно з чинним законодавством.

Порядок реєстрації громадської організації

Перед реєстрацією громадської організації необхідно відповісти на наступні питання:

  • хто буде засновниками? (Мінімальна кількість засновників - дві людини; засновниками можуть бути громадяни України, іноземці, особи без громадянства, які на легальних підставах перебуває на території України і досягли 18 років);
  • яку назву у організації? (Згідно з вимогами, назва повинна складатися з двох частин: загальної та власної; загальним виступає організаційно-правова форма - «громадська організація»; власна частина може бути будь-який, але при цьому не повинна містити слова державний, комунальний та інші похідні. Крім того, законодавством встановлено певні обмеження. Наші фахівці із задоволенням проконсультують вас в цьому питанні і допоможуть уникнути непорозумінь);
  • дата проведення установчих зборів? (Реєстрація громадської організації не може відбутися без проведення зборів, за підсумками якого буде складений протокол. Під час цього засідання вирішується важливе питання про Статут організації).

Статут є головним документом громадської організації, в якому зазначаються цілі його створення, повноваження керівників, джерела надходження коштів, порядок подання звітності та інша важлива інформація.

Згідно зі статистикою, відмова в реєстрації громадської організації в Києві найчастіше відбувається саме через невірно складеного Статуту. Тому рекомендуємо звертатися до кваліфікованих фахівців Агентства антикризових Рішень, які докладуть максимум зусиль, щоб реєстрація вашої громадської некомерційної організації пройшла успішно. Ми гарантуємо позитивний результат!

Для здійснення реєстрації громадської організації необхідне надання наступних документів та інформації:

1. Інформація про засновників:

  • копії паспортів та ідентифікаційних номерів засновників;
  • адреси постійного проживання, номери телефонів засновників.

2. Інформація про посадових осіб та учасників:

  • копії паспортів та ідентифікаційних номерів учасників;
  • адреси постійного проживання, номери телефонів посадових осіб та учасників громадської організації.

3. Адресу, за якою буде зареєстрована громадська організація - якщо немає адреси для реєстрації організації, наша компанія надає оренду юридичної адреси.

Які документи після реєстрації громадської організації надають наші співробітники:

  • Виписка з ЄДР;
  • Свідоцтво про реєстрацію;
  • Протокол про створення;
  • Статут;
  • довідка з державних органів статистики;
  • печатка;
  • рішення про внесення до реєстру неприбуткових організацій (за бажанням клієнта)