Реєстрація представництва іноземної компанії

Вартість та терміни реєстрації представництва іноземної компанії в Україні:

ВартістьТермін
17000 грн. +
2500$ (держ. мито)
2 міс.

У вартість послуг по реєстрації неторгового представництва без права ведення господарської діяльності входить:

  • підготовка необхідного пакету документів;
  • виготовлення печатки;
  • юридичне оформлення банківського рахунку;
  • реєстрація в податковій інспекції, Міністерстві економіки України, управлінні статистики та пенсійному фонді.

Для здійснення реєстрації необхідно подати наступні документи:

  • номер банківського рахунку і довідку з банку про офіційне відкриття рахунку;
  • копії паспортів та ідентифікаційних кодів посадових осіб іноземного представництва: директора та головного бухгалтера;
  • три нотаріально завірених екземпляри виписки з судового або торговельного реєстру країни-місця знаходження головного органу іноземного підприємства;
  • довіреність видана керівнику іноземного представництва на виконання представницьких функцій в Україні, засвідчена нотаріально та підписана керівником материнського підприємства - повинна бути оформлена відповідно до законодавства країни нерезидента;
  • документи, які стосуються місцезнаходження представництва, у разі відсутності можна додатково замовити послугу надання юридичної адреси;
  • клопотання юридичної особи нерезидента для відкриття представництву рахунку типу «П»;
  • довіреність нерезидента юридичної особи на співробітників компанії, з повноваженнями щодо реєстрації іноземного представництва.

Всі документи необхідно нотаріально засвідчити за місцем їх видачі, а також обов'язковим є надання копій цих документів, переведених на українську мову в консульствах і там же легалізованих. Після перекладу вони повинні бути завірені печаткою офіційного перекладача.