Реєстрація ПП

Вартість та терміни реєстрації приватного підприємства в Києві:

Вартість/грн. Термін/робочих днів
2500 5

Послуги нотаріуса оплачуються окремо, в середньому 450 грн. з одного засновника.

Ця організаційно-правова форма є більш придатною для реєстрації юридичної особи з одним засновником, у той час як товариство з обмеженою відповідальністю передбачає участь двох і більше засновників. У ПП засновник відповідає перед кредиторами тільки в межах свого внеску в статутний капітал підприємства. Сума мінімального статутного фонду не обмежена - достатньо 1 гривні. Приватне підприємство здійснює свою господарську діяльність так само як і інші юридичні особи: має директора, печатку, розрахункові рахунки в банківських установах, платить такі ж податки, має ті ж права.

Реєстрація ПП має ряд особливостей, які необхідно вивчити кожному, хто планує це зробити. Але є певні складності. В першу чергу це те, що не існує окремого закону, який би регулював діяльність приватних підприємств. Незважаючи на те, що основні норми закріплені в Цивільному і Господарському кодексі, часто виникають спірні питання. Тому рекомендуємо скористатися послугами професійних юристів Агентства антикризових Рішень, які допоможуть правильно зареєструвати ПП, щоб в майбутньому у вас не виникло ніяких проблем.

Зверніть увагу!

Часто плутають поняття ПП - Товариство з обмеженою відповідальністю з ПП - приватний підприємець. Це кардинально різні речі. Запам'ятайте, що юридична особа - це ПП, фізична особа - СПД (суб'єкт підприємницької діяльності).

Для реєстрації приватного підприємства Вам необхідно зібрати таку інформацію і відповісти на такі питання:

  • Яким буде назва майбутнього ПП? - на території України можна зареєструвати компанію з унікальною (оригінальною) назвою тільки один раз;
  • Яким буде розмір статутного капіталу? - мінімум 1 гривня;
  • Хто буде засновником? - юридична або фізична особа, резидент України або громадянин іншої країни;
  • Яка система оподаткування потрібна майбутньому підприємству? – допомогу у виборі можна отримати у наших фахівців в офісі, або за тел.;
  • За якою адресою буде зареєстровано підприємство? - якщо у Вас немає приміщення, наша компанія надасть юридичну адресу в м. Києві;
  • Якими видами діяльності буде займатися компанія? - наші фахівці допоможуть підібрати їх або зробіть це за допомогою КВЕД;
  • Які контактні дані залишити в державних органах при постановці на облік Вашої фірми? - № тел., e-mail.

Відповіді на ці питання є вихідною інформацією для початку відкриття підприємства.

Документи, які надає засновник:

Засновник/Документи необхідні для реєстрації фірми Директор/Документи
Фізична особа - громадянин України Паспорт та ідентифікаційний номер Копія паспорта та ідентифікаційного номера.
Директором обов'язково повинен бути громадянин України.
Для того щоб Директором був нерезидент, необхідно пройти процедуру отримання дозволу на працевлаштування для іноземців.
Фізична особа - нерезидент Паспорт та ідентифікаційний номер (за відсутності ідентифікаційного номера його можна отримати, замовивши послугу додатково)
Юридична особа - резидент - Свідоцтво/виписка про державну реєстрацію;
- Витяг з державного реєстру (допомогу в отриманні надаємо за запитом);
- Рішення про створення компанії (підготовкою займається юридична компанія).
Юридична особа нерезидент - Виписка з судового або торговельного реєстру країни знаходження компанії;
- Свідоцтво про державну реєстрацію. Всі документи, які стосуються нерезидента, повинні бути легалізовані належним чином - апостиль або консульська легалізація.

Отримавши від Вас необхідну інформацію і документи, фахівці нашої компанії бездоганно і в строк зареєструють приватне підприємство. Якщо у Вас виникне необхідність внести якісь зміни по підприємству - зміна директора, засновника, адреси, видів діяльності, розміру статутного капіталу, і т. д. обов'язково звертайтеся до наших фахівців і Ви отримаєте професійну допомогу.

Доступні системи оподаткування для ПП:

  • загальна система - податок на прибуток на загальних підставах;
  • загальна система плюс ПДВ - податок на прибуток плюс податок на додану вартість;
  • спрощена система з єдиним податком з ПДВ або без ПДВ.

Систему оподаткування вибирають з урахуванням виду діяльності підприємства, величини передбачуваних оборотів. У будь-якому випадку, щоб правильно і грамотно її визначити, краще довірити це команді професіоналів Агентства антикризових Рішень.

Набір послуг з реєстрації ПП в Києві, які надають наші фахівці:

  • підготовка необхідного пакету документів для реєстрації і створення ПП;
  • підбір основного і додаткових видів діяльності майбутнього юридичної особи;
  • визначення оптимальної системи оподаткування з урахуванням інтересів клієнта;
  • оформлення довіреності на співробітників нашої компанії, щоб почати процедуру реєстрації ПП;
  • проведення процедури реєстрації та отримання підтверджуючих документів;
  • постановка на облік у всіх необхідних інстанціях (податкової інспекції, органах статистики, Пенсійному фонді України);
  • виготовлення печатки;
  • допомога при відкритті банківського рахунку.

За підсумками реєстрації ПП Ви отримуєте повний пакет документів для здійснення господарської діяльності:

  • виписку про державну реєстрацію;
  • статут;
  • протокол;
  • довідку з органів статистики;
  • печатку.