Вартість та терміни реєстрації приватного підприємства в Києві:
Вартість/грн. | Термін/робочих днів |
---|---|
4 000 | 3 |
Послуги нотаріуса оплачуються окремо, в середньому 1000 грн. з одного засновника.
Ця організаційно-правова форма є більш придатною для реєстрації юридичної особи з одним засновником, у той час як товариство з обмеженою відповідальністю передбачає участь двох і більше засновників. У ПП засновник відповідає перед кредиторами тільки в межах свого внеску в статутний капітал підприємства. Сума мінімального статутного фонду не обмежена - достатньо 1 гривні. Приватне підприємство здійснює свою господарську діяльність так само як і інші юридичні особи: має директора, печатку, розрахункові рахунки в банківських установах, платить такі ж податки, має ті ж права.
Реєстрація ПП має ряд особливостей, які необхідно вивчити кожному, хто планує це зробити. Але є певні складності. В першу чергу це те, що не існує окремого закону, який би регулював діяльність приватних підприємств. Незважаючи на те, що основні норми закріплені в Цивільному і Господарському кодексі, часто виникають спірні питання. Тому рекомендуємо скористатися послугами професійних юристів Агентства антикризових Рішень, які допоможуть правильно зареєструвати ПП, щоб в майбутньому у вас не виникло ніяких проблем.
Зверніть увагу!
Часто плутають поняття ПП - Товариство з обмеженою відповідальністю з ПП - приватний підприємець. Це кардинально різні речі. Запам'ятайте, що юридична особа - це ПП, фізична особа - СПД (суб'єкт підприємницької діяльності).
Для реєстрації приватного підприємства Вам необхідно зібрати таку інформацію і відповісти на такі питання:
- Яким буде назва майбутнього ПП? - на території України можна зареєструвати компанію з унікальною (оригінальною) назвою тільки один раз;
- Яким буде розмір статутного капіталу? - мінімум 1 гривня;
- Хто буде засновником? - юридична або фізична особа, резидент України або громадянин іншої країни;
- Яка система оподаткування потрібна майбутньому підприємству? – допомогу у виборі можна отримати у наших фахівців в офісі, або за тел.;
- За якою адресою буде зареєстровано підприємство? - якщо у Вас немає приміщення, наша компанія надасть юридичну адресу в м. Києві;
- Якими видами діяльності буде займатися компанія? - наші фахівці допоможуть підібрати їх або зробіть це за допомогою КВЕД;
- Які контактні дані залишити в державних органах при постановці на облік Вашої фірми? - № тел., e-mail.
Відповіді на ці питання є вихідною інформацією для початку відкриття підприємства.
Документи, які надає засновник:
Засновник/Документи необхідні для реєстрації фірми | Директор/Документи | |
Фізична особа - громадянин України | Паспорт та ідентифікаційний номер | Копія паспорта та ідентифікаційного номера. Директором обов'язково повинен бути громадянин України. Для того щоб Директором був нерезидент, необхідно пройти процедуру отримання дозволу на працевлаштування для іноземців. |
Фізична особа - нерезидент | Паспорт та ідентифікаційний номер (за відсутності ідентифікаційного номера його можна отримати, замовивши послугу додатково) | |
Юридична особа - резидент | - Свідоцтво/виписка про державну реєстрацію; - Витяг з державного реєстру (допомогу в отриманні надаємо за запитом); - Рішення про створення компанії (підготовкою займається юридична компанія). |
|
Юридична особа нерезидент | - Виписка з судового або торговельного реєстру країни знаходження компанії; - Свідоцтво про державну реєстрацію. Всі документи, які стосуються нерезидента, повинні бути легалізовані належним чином - апостиль або консульська легалізація. |
Отримавши від Вас необхідну інформацію і документи, фахівці нашої компанії бездоганно і в строк зареєструють приватне підприємство. Якщо у Вас виникне необхідність внести якісь зміни по підприємству - зміна директора, засновника, адреси, видів діяльності, розміру статутного капіталу, і т. д. обов'язково звертайтеся до наших фахівців і Ви отримаєте професійну допомогу.
Доступні системи оподаткування для ПП:
- загальна система - податок на прибуток на загальних підставах;
- загальна система плюс ПДВ - податок на прибуток плюс податок на додану вартість;
- спрощена система з єдиним податком з ПДВ або без ПДВ.
Систему оподаткування вибирають з урахуванням виду діяльності підприємства, величини передбачуваних оборотів. У будь-якому випадку, щоб правильно і грамотно її визначити, краще довірити це команді професіоналів Агентства антикризових Рішень.
Набір послуг з реєстрації ПП в Києві, які надають наші фахівці:
- підготовка необхідного пакету документів для реєстрації і створення ПП;
- підбір основного і додаткових видів діяльності майбутнього юридичної особи;
- визначення оптимальної системи оподаткування з урахуванням інтересів клієнта;
- оформлення довіреності на співробітників нашої компанії, щоб почати процедуру реєстрації ПП;
- проведення процедури реєстрації та отримання підтверджуючих документів;
- постановка на облік у всіх необхідних інстанціях (податкової інспекції, органах статистики, Пенсійному фонді України);
- виготовлення печатки;
За підсумками реєстрації ПП Ви отримуєте повний пакет документів для здійснення господарської діяльності:
- виписку про державну реєстрацію;
- статут;
- протокол;
- печатку.