Вартість та терміни послуг з ліквідації СПД:
ЕТАП 1 | ЕТАП 2 | ЕТАП 3 |
---|---|---|
1500 грн. | 2000 грн. | 3000 грн. |
|
|
|
*Вартість може змінюватися залежно від того, чи були оформлені наймані працівники.
Ліквідація СПД включає зняття підприємця з обліку в районній державній адміністрації, проходження перевірки в районній податковій адміністрації і в районному відділенні пенсійного фонду за місцем реєстрації приватного підприємця.
Особливу увагу необхідно приділити проходження перевірки (аудиту) в податковій адміністрації. Для успішного проходження аудиту та зняття з обліку в податковій, необхідно зібрати і привести в порядок всі документи з моменту коли здійснилася реєстрація СПД, які стосуються господарської діяльності приватного підприємця - договори, виписки з банку, акти, платіжні доручення про сплату єдиного податку/єдиного соціального внеску. Дуже важливо правильне ведення книги обліку доходів і витрат (форма №10).
Перед початком процедури реєстрації припинення діяльності СПД закриваються всі розрахункові рахунки відкриті в банківських установах.
Висококваліфіковані фахівці нашої компанії зможуть проконсультувати Вас з питань, які пов'язані з припиненням Вашої підприємницької діяльності - від підготовки необхідних документів до виключення з Єдиного державного реєстру. Більш детальну інформацію можна отримати безпосередньо в офіси нашої компанії або по телефону.
Для закриття фізичної особи - підприємця необхідні документи:
- копія паспорта;
- виписка/свідоцтво про державну реєстрацію;
Порядок надання послуги:
Для початку реєстрації підприємцю необхідно оформити у нотаріуса довіреність на співробітників нашої компанії. Це можна зробити, під'їхавши в наш офіс або отримавши зразок довіреності на e-mail або факс.